Informatie over jouw werkgever

Als leasemaatschappij met 2 vestigingen in ‘s-Hertogenbosch en Huissen zijn wij in heel Nederland actief. Voortdurend bewegen we mee met de ontwikkelingen op de leasemarkt, zodat wij altijd het beste mobiliteitsadvies kunnen geven aan onze klanten. Myleasecar loopt voorop als het gaat om innovatieve oplossingen en klantgerichtheid. Persoonlijk contact en korte lijnen zitten in ons DNA. Daarnaast hebben we een leuk team aan medewerkers en houden we ervan om elke dag weer het beste resultaat met elkaar neer te zetten. Teamspirit is daarbij heel belangrijk!

Jouw werkzaamheden

In de rol van medewerker Contractbeheer & Commercie ben je verantwoordelijk voor het beheren van de volledige contract- en klantenportefeuille.

Binnen jouw verantwoordelijkheid valt

  • Het bewaken en beheren van alle contracten in de leaseportefeuille.
  • Het signaleren van contractafwijkingen, het berekenen en doorvoeren van hercalculaties.
  • Het proactief uitbrengen van nieuwe/vervangende leaseoffertes.
  • Het onderhouden van klantcontact en deze proactief voorzien van advies ten aanzien van het rijdend wagenpark.
  • Het ontwikkelen, beheren en opstellen van interne en externe managementrapportages.
  • Het actief informeren van klanten en berijders over de status van bestellingen.

Gewenste functievaardigheden

  • Een afgeronde mbo-opleiding.
  • Je wordt enthousiast van een automotive omgeving.
  • Je hebt een collegiale- en klantvriendelijke instelling.
  • Je bent minimaal 32 uur per week beschikbaar (fulltime is zeker mogelijk).

Wat krijg je ervoor terug

  • Een toffe werkomgeving met energieke collega’s in een klein dynamisch team.
  • Marktconform salaris.
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden, o.a. mogelijkheid tot deelname aan het fietsplan, korting bij de aanschaf van een auto.
  • Ontwikkelingsmogelijkheden d.m.v. trainingen.
  • Ruimte voor doorgroei binnen de onderneming.

20 reacties

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *